The Mentalist 6. sezon 4. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @erdem07;

    Spoiler değil ama bölümü izledikten sonra okuyun. Arkadaş madem Red Johnu tanımıyorsun o zaman ne diye hastanedeki adamı hallettin diye sorarlar adama biraz geyik yapmışlar. O hastane mevzusu olmasa adama yazık oldu falan diyicem de saçma yani.

  2. @swiss;

    merdivenden atlayan rigsby kısacık. yok muydu bu dublörün uzunu yahu?

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @shaggyboy;

    Bu bölümünde sonundan mutlu değilsen bak. arkadas herseferinde değerli bir bilgiye sahip olan biri tutuklanıyor ve yanlız başına gönderiyorlar, öldürülüyor belli birşey yani dizini en saçma gereksiz bir kurgusu yapmayın artık şunu

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ezgiezgiegiii;


    madem kirkland red J adamı degil o zaman hastanedeki o adamı niye öldürdü, hepimiz redjhona yardım ediyoruz diyerek falan :S senarist sırf bizi yanıltmak için sacma bi şey yapmış orda

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MrSea;


    Kirkland'ı kolay mı harcadılar ne ?

  6. @48BodrumFB;

    Temizlikçi asansör sahnesi ! :D

  7. @ozlemug;

    adamı çok yanlış anlamışız çookkk

  8. @The Criminalist;

    bu sezon hiç bitmesin ya

  9. @Apocalypse37;

    son nefesin olayım verme beni VanPELT :''))

  10. @Drjoe;

    Ya hepimizin aklından jane gecti benim aklımdan acaba red john da hipnozla kendisiyle oynuyoda (hani jane herkesi cözüyo en buyuk rakibi kendisi gibi) olabilirmi en sonunda cözünce kendisini bulucak

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Nazenin;

    Tiger Tiger :/ Ama bence Reed Smith, Red John olamaz. O kadar zeki değil. Bob da gitti. Bret Stiles da değildir. Kaldı 3...

  12. @injury;

    Banknotun oluyum harca beni van pelt

  13. @xeo;

    olayı teşkilatlanmaya bağlayacakları çok belliydi, baktılar bir kişi red john olarak çıkarsa gerekli sükse olmayacak hemen teşkilatlanma :D, klasik amerikan kurgusu gerçekten hayal kırıklığına uğradım. dizi gizemini yitirmiş artık bi suç,organize işler olayına tamamen çevrilmiş durumda. eğer bir teşkilatlanma varsa o halde başındaki adam yani red john sanıldığı kadar akıllı değil sadece bu teşkilatı kuran ve başında olan boş, para göz bir lavuk. çok basit çok.

  14. @keslantatavayi;

    adamı, düşük seviye diyip küçümsersen, böyle sıkarlar...

  15. @HakanTr;

    Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin :)

×