Teen Wolf 6. sezon 16. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@sıla (Misafir)

    Çok güzel

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ece (Misafir)

    Malia ve Scott sevgili

  3. @Kertenmeyenkele (Misafir)

    İnşallah reyting falan yapar da bu nedenle 7. Sezon da olur Amin.

  4. @Sıla (Misafir)

    Scott harem kurdu cxzvxbvcnb

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @admin (Misafir)

    arkadaşlar 17.bölümde jackson ve eiden sevgili olarak geliyolar
    18. bölümde ise derek gözüküyo sahnesi var gelebilir
    deucalion kesin geliyo

  6. @Doğa karaca;

    Bence 7. Sezon final olsun

  7. @[email protected] (Misafir)

    Bence 7. Sezon gelmeli 7. Sezon final olmalı

  8. @selman (Misafir)

    saçmalamayın o kan tabi ki de scott ın annesinin kanı hatırlayın fragman da hastane de yatıyordu hoayda çalıştırın biraz

  9. @yağmur (Misafir)

    bence scott ın babası

  10. @SikişçiKurbaaaa (Misafir)

    Lydianın Eli Baksana Her Gün Çekiyorum Tanımazmıyım

  11. @can akduman;

    admin 17.bölümü ne zaman yayınlıyacaksınız

  12. @CAN (Misafir)

    admin 17.bölümü ne zaman yayınlıcakksınız

  13. @isimsiz girl (Misafir)

    kara çocuk vardıya hani gay olan adını unuttum xd bence o vuruldu

  14. @emine (Misafir)

    bence o kan ldiya nın kanıydı

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ALİALİALİAli (Misafir)

    Spoiler 18. bölümden







    Vurulan melissa 18. bölümde Ducelion geliyor.

  16. @ALİALİALİAli (Misafir)

    18. bölüm de ducelion geliyor vurulan da melissa

  17. @teen wofs güzel be (Misafir)

    7. bölümü gelmesede ben begliyorum inişallah gelirde izeriz

  18. @Derek (Misafir)

    Ben geldim

  19. @optimist_adam (Misafir)

    o kan bence scott in babasının kanı

  20. @afyyn;

    bu sezonun son olacağını bile bile bi umutla 7. sezonu beklemektir aşk.

  21. @@afyyn (Misafir)

    güzeldi

  22. @ŞDDŞ (Misafir)

    sonu elli kanlı olan bence mellisaydı ah getti güzelim kadın

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @yok (Misafir)

    eli kanlı olan mason değil mi

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@kss (Misafir)

    bence derek geldi

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @edejfb (Misafir)

    eli kanlı olan deucalion

  26. @ya noliyi (Misafir)

    lan o kimin kanı amk

  27. @kukili potato (Misafir)

    ÖMG ÖPÜŞTÜLER

  28. @Abdulkerim (Misafir)

    Elini kani kim malia mi

  29. @admin (Misafir)

    nihayet geldi

×