Lucifer 1. sezon 13. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Lucifer 1. sezon 13. bölüm Take Me Back to Hell
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Ego;


    ANAN

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ersinisre;

    Abi ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa....
    Lucifer ilk kurşun yediğinde (müzik stüdyosunda) yanında Chloe'da vardı; o zaman neden kanamıyordu da artık Chloe yanındayken kanıyor? Ben sadece Chloe'nin kendisi zarar verebiliyor sanıyordum. Böyle bağlamayamadılar sanki? ben bir şeyler kaçırdım..? Açıklayabilecek olan var mı ?

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mezar_Kabul;

    (takma adı) M.O.M yani Man Of Miracles ya da Mother of Existence kurgusal, yaşlanmayan, gizemli, cinsiyetsiz, süper varlık, Spawn çizgi roman serisinde bulunur,seriye göre tanrı ve şeytanın ötesinde bir güç,varoluş enerjisinin kaynagı gibi bişey ,,,ancak böyle bi efsane gerçekte var, luciferin annesi filan değil çok karışık bi efsanesi var . kısaca ; hristiyanlık ve musevilikte apokrif inanca göre Adem için yaratılan ilk eş adayı ancak iş yatıyor sonra bi dizi olay derken işte kıyameti getircek kişi :D binevi Deccal,ademden beri var ve ölümsüz ve kızgın :D

  4. @noyan_yabgu;

    ahahaha :) Bir yaşıma daha girdim.

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @galielo;

    Anası mı ne anası lan o.O

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ugur125;

    2. sezon bomba olcak
    normalde karşiyle konuşurken baba diyeceği zaman babamız diyo şimdi sadece annem deyince bi tuhaf oldu biraz saçma tabi de anneleri farklı olurmu hiç SA:DSA

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @maximillian;


    Supernatural desen Tanrının bacısı var burda avradı. aq alın beni burdan

  8. @LoserHope;

    ohaaa 2.sezon yıkılcak :) o kadar bekledik sezon sonunda görebildik doğaüstü güçleri olsunduu bu da heyecanlanmak için yeterli vuhhuuu ...

  9. @koko989;

    sonunda konuyu güzel bi yere getirdiler bundan sonra başlıyor dizi. bu tür şeytan işlerinde anne muhabbeti bir ilk olsa gerek merakla bekliyorum.

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Kiros;

    Wooooaw O neydi Gıııııııı :D
    valla şuan böyle süper oldu bildğin altın vuruş şimdi tamam izlenecek kıvama geldi dizi :D fakat daha geçenlerde 2. sezonun yayınlanıp yayınlanmayacağı süpheliydi sonradan anlaşmaya varıldı devamı gelecek dediler ama bu bölümle iyice dikkatleri çekecek dizi ilk çıktığı zaman amerikada muhafazakar anneler toplanıp iptali için kampanya başlattılar bundan sonra bakalım nolcak

  11. @Byperest;

    Efso bölümdü bende nasıl ilerleyecek diye bekliyordum ki müthiş bir cevap oldu

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @comvaru;

    supernaturala bağladılar anne kardeş baba :D

  13. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ahmetkarasu06;

    Son kelimeye kadar her şey güzeldi mom nedir asfsags

  14. @bycemoka;

    yok artık dedirtecek kadar güzel :)

  15. @ozlem74;

    çok iyiydi

  16. @jason;

    ne bölümdü be sonu ayrı :))

  17. @iesemey;

    mom? :o nası mom? mom kim olm? oha

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ercneroglu;

    annesi mi? :O ortalık iyi karışacak belli ki dini muhabbetlerden dolayı kaldırmazlar inş. diziyi

  19. @çılgın men;

    sezon finali miydi bu?

  20. @Mariocan;

    İzindeyiz Lucifer Başgan

×